вторник, 2 октября 2012 г.

Портофоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту "Мінеральні води України"

Назва навчальної теми

Органічна хімія

Основний та другорядні навчальні предмети

Хімія, біологія, географія


Вік учнів, клас 8 клас, 13-14 років


Стислий опис проекту

Проект «Мінеральні води України» скадений згідно із Державними стандартами освіти та має залучити дітей до дослідження якості питної води та ознайомити із властивостями мінеральних вод нашої країни. Діти класу діляться на 6 груп. Кожна група має чіткий поділ за обов’язками. Всі діти, виконуючи проект, мають розвивати та формувати навички 21 століття.

План

Навчальні цілі

забезпечення оволодіння учнями термінологічним апаратом природничих
наук, засвоєння предметних знань та усвідомлення суті основних законів і
закономірностей, що дають змогу зрозуміти перебіг природних явищ і процесів;

забезпечення усвідомлення учнями фундаментальних ідей і принципів
природничих наук;

набуття досвіду практичної та експериментальної діяльності, здатності
застосовувати знання у процесі пізнання світу;

Опис оцінювання (Копіюємо з “Плану проекту” )

Перед початком реалізації проекту учні заповнюють ЗХД – таблиці, які дозволяють
визначити попередні потреби учнів. Таблиці заповнюються протягом реалізації всього
проекту, щоб допомогти учням самостійно слідкувати за тим, які теми вони опановують,
що нового дізнаються, а що вимагає доопрацювання.
Крім цього використовується і мозкова атака. Учні придумують відповіді та
висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою/запитанням і пов'язують ці ідеї з
попередніми знаннями і новими можливостями.

Діяльність учнів

Перед початком вивчення теми проекту, учитель демонструє дітям свою вчительську презентацію
із основними питаннями проекту та темами для робочих груп. Далі діти діляться на робочі групи та
отримують завдання для роботи дослідної групи. Після виконання своєї роботи учні демонструють учнівську
презентацію з результатми дослідження та виставляють ці результати на обговорення.

Відомості про автора

Втєхіна Ірина Миколаївна

Хімік

ХЗОШ №26

м.Харків

0677770507

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 27.09.-03.10.2012

Місце проведення тренінгу ХЗОШ №26


Тренери Корсунський О.Ю.


Рефлексія модуль 9-10

Виконання цих модулів допомогло мені упорядкувати знання про особливості мислення учнів і ті методи навчання які доцільно застосовувати для зебезпечення ефективності засвоєння нового матеріалу. 

Рефлексія модуль 7-8

Цей модуль допоміг мені визначитись з цілою низкою проблем, які виникають при оцінюванні проектних робіт учнів, і як же самі учні можуть себе самостійно оцінити. Слід відмітити форми оцінювання, які допомагають це реалізувати, від самої творчості до кінцевого результату. 

Рефлексія модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів.

Рефлексія модуль 5

На основі данного модуля стало цікавим, як  я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів

Рефлексія модуль 3-4


Ми ознайомились з означенням формуючого оцінювання, сворили презентацію ідей проекту з дослідження, в якій визначили основні методи і інструменти оцінювання учнів.
Визначились, яким же чином вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.и ознайомились з означенням формуючого оцінювання, сворили презентацію ідей проекту з дослідження, в якій визначили основні методи і інструменти оцінювання учнів.
Визначились, яким же чином вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.и ознайомились з означенням формуючого оцінювання, сворили презентацію ідей проекту з дослідження, в якій визначили основні методи і інструменти оцінювання учнів.
Визначились, яким же чином вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.

Опитування